מענה טלפוני לבתי עסק

התמקצעות סקטוריאלית - יתרון ענקי של שירות המענה הטלפוני לעסקים של קישורית.

על מנת לספק מענה אנושי איכותי, לא די בהכשרת כוח אדם איכותי והקפדה על מהירות מענה גבוהה. חשובה לא פחות היא מידת הניסיון של הנציג בתחום בו הוא נותן מענה . נציג שירות המטפל בשלוש פניות בחודש עבור משרד תיווך בוודאי לא יידע להבחין בהבדלים בין נכס בבלעדיות לכזה שאינו בבלעדיות. לעומת זאת, כשמוקד השירות של קישורית מטפל בקריאות עבור למעלה ממאה משרדי תיווך בחודש,  נוצרת התמקצעות. ההתמקצעות הזאת הופכת ליתרון איכותי ייחודי עבור המתווך הבא אשר מעוניין בשירותי קישורית.

בין קבלת הודעה לתחילת טיפול בפניה יש הבדל גדול בשירות. לקוחות קישורית כבר נהנים ממנו.

בכל אחד מהסקטורים העסקיים הבאים, משרתת חברת קישורית לקוחות רבים ומגוונים. הגודל והניסיון של מוקד המענה הטלפוני של קישורית והניסיון המקצועי הסקטוריאלי שנצבר במוקד, ביחד עם נהלי העבודה הנכונים, מבטיחים מענה שיכול לעשות את ההבדל בין סתם קבלת הודעה לבין תחילת טיפול מיטבי בפניה והדבר נעשה חשוב יותר ויותר כשמדובר ביכולת להעניק טיפול מורכב לפניה כגון הפעלת כוננים, קבלת תרומות וכד’. היתרון הגדול הזה יכול לשרת גם אותך.

הסקטורים העסקיים בהם תוכלו ליהנות משירות מענה טלפוני מקצועי עם התמחות סקטוריאלית מבית קישורית:

  • עורכי דין
  • שמאים
  • משרדי תיווך
  • אתרי מכירות ומשרדי חברות נדל”ן
  • יבואני רכב ומוסכים
  • סוכנויות ביטוח וסוכני ביטוח
  • רשויות מוניציפליות, עיריות ומועצות מקומיות ואזוריות
  • חברות להספקת גז, סולר ונפט
  • משרדי תיירות וסוכנויות נסיעות
  • עמותות וארגונים חברתיים
    בעלי עסק עצמאים

מענה טלפוני לעורכי דין

  • מזכירת המשרד סיימה את יום עבודתה ועורכי הדין ממשיכים לעבוד עד השעות המאוחרות, אך אינם מעוניינים לענות לטלפון במקומה?
  • משרדכם סגור בסופי השבוע ובחגים?
  • לקוחותיכם מתקשרים מחו”ל לאחר שעות העבודה המקובלות בארץ?
  • אתם יוצאים לפגרת הקיץ או לחופשה, ואין מי שיטפל בפניות למשרד?
  • מקבלים שיחות מלקוחות לטלפון הסלולרי ולא פנויים לטפל בהן?

קישורית – שירות מענה לעורכי דין: מאות משרדי עורכי דין נהנים כיום משירותי קישורית, חוסכים באמצעות השירות בעלויות כח האדם של המשרד, ובו בזמן, שומרים על רמת שירות גבוהה ותדמית מכובדת למשרד.

מענה טלפוני לשמאים

  • מקבלים שיחות לאחר שעות העבודה עם בעיות הדורשות טיפול מיידי כגון: נזקי תאונות דרכים, נזקי אש ורכוש בדירות פרטיות ובעסקים, שומות נזקים שנגרמות עקב פיגועים ומעשי איבה?
  • נמצאים בקשר רציף עם חברות הביטוח ומוסדות ממשלתיים (מס רכוש וקרן פיצויים)?
  • מקבלים פניות מלקוחות פרטיים המחפשים שמאי מקצועי בזמן אמת שישמור על האינטרסים שלהם מול חברות הביטוח?
  • זקוקים לגיבוי לטלפון הסלולרי בזמן פגישות ולאחר שעות העבודה?

קישורית – שירות מענה לשמאים: משרדי שמאים רבים נהנים משירותי קישורית, זמינים בזמן אמת ללקוחותיהם, מעניקים שירות אופטימלי מחד ומשפרים את הכנסות המשרד מאידך.

מענה טלפוני למשרדי תיווך

  • משקיעים כסף רב בפרסום ובשיווק על מנת למשוך לקוחות לנכסים המשווקים על ידכם?
  • לקוחותיכם אינם פנויים להתקשר בשעות העבודה המקובלות ופונים גם בערב ובסופי שבוע?
  • נמצאים בפגישות וזקוקים לגיבוי לטלפון הסלולרי במקום להותיר את הלקוחות מול תא קולי?

קישורית – שירות מענה למתווכים: בעזרת שירותי קישורית לא תפספסו שיחות ולא תפספסו עסקאות!

מענה טלפוני לאתרי המכירות ולמשרדים בחברות נדל”ן

מענה טלפוני לאתרי המכירות ולמשרדים בחברות נדל"ן

  • מפרסמים פרוייקטים ברחבי הארץ וזקוקים לקו מידע אחד שבו ימסר מידע על כל אתרי הבניה של החברה בארץ, כמו: שעות פתיחה, דרכי נגעה וכו’?
  • נתקלים במגבלות תקשורת בטלפון הסלולרי באתר הבנייה?
  • נציג המכירות באתר הבנייה צריך לטפל בלקוחות ולהראות להם את הנכס ואיננו זמין לטלפון?
  • הדיירים נכנסו לבניין החדש וברצונם להתלונן על בעיות ותקלות בדירה לאחר שעות העבודה של המשרד, ואולי אף להזעיק בעל מקצוע בזמן אמת?
  • לא זמינים לקלוט את כל שיחות הטלפון הנכנסות כתוצאה מהפרסום בו השקעתם כסף רב
  • מקבלים שיחות באתר הבנייה ובמשרד המכירות אחרי שעות העבודה ובסופי שבוע?

קישורית – שירות מענה למשרדי נדל”ן: מספיקה שיחה אחת שתתקבל במוקד קישורית כדי להצדיק את עלות השירות לתקופה ארוכה.

מענה טלפוני ליבואני רכב ומוסכים

שוק הרכב הישראלי תחרותי מתמיד והגדלת פלח השוק של יצרן הרכב תלויה משמעותית בקשר בין רמת השירות שמקבל הלקוח הקיים לבין מאמצי השיווק וקצב המכירות של אותו רכב. זמינות בקליטת השיחות הנכנסות לאורך כל שעות היממה והשבוע, היא תנאי הכרחי לקיומו של קשר טוב עם הלקוחות, וכפועל יוצא יובילו להגדלת המכירות של יבואני הרכב. באחריות קישורית לפרוש בפני הלקוחות אחרי שעות העבודה ובסופי שבוע את רשת השירות הארצית הכוללת את מחלקת השירות של היבואן ורשת המוסכים המורשים.

 

שירותי קישורית עבור יבואני רכב

אגף השירות:

  • אזעקה של מכונאי תורן / כונני שירות למתן סיוע טכני דחוף בטלפון.
  • הפניית המתקשר למוסך החברה הקרוב למקום מגוריו, מסירת פרטים על שעות הפתיחה של המוסך ונוהל הגעה לטיפול רכב תקופתי.
  • קריאה לשירותי גרירה וחילוץ בעת הצורך.
  • איתור מונית לרווחת הלקוחות.
  • איתור שירותי פנצ’ריה.

אגף המכירות:

  • גיבוי לפרסומים השונים ולקווי 1-700 / 1-800 של החברה במטרה לקלוט בזמן אמת שם וטלפון (לפחות) מכל הפונים.
  • הפנית המתקשר לאולם התצוגה הקרוב למקום מגוריו.
  • מסירת מידע בסיסי על מבצעי מכירות ושירותים פיננסיים של החברה.

שירותי קישורית עבור מוסכים (אחרי שעות העבודה):

  • גיבוי טלפוני למזכירות המוסך.
  • אזעקת מכונאי תורן במקרים דחופים לטיפול בתקלות רכב דרך הטלפון.
  • מסירת מידע על שעות הפתיחה של המוסך, איך להגיע למוסך ואיך ניתן להכניס רכב למוסך בשעות הלילה בתיאום עם השומר.
  • אזעקת רכב גרר, שעובד עם המוסך, במקרה של פניות לגרירה לאחר תאונה או בקשה לחילוץ. חשוב שרכב לאחר תאונה לא יגיע למוסך ההסדר.
  • תיאום מועד הגעה למוסך בבוקר שלמחרת לקבלת טיפול שירות תקופתי.
  • טיפול בתלונות של לקוחות לאחר שהוציאו את הרכב מהמוסך עוד באותו היום, ועל ידי כך למזער את הנזק התדמיתי שנגרם עקב הטיפול הלקוי.

טלמרקטינג יזום לטיפוח לקוחות עבור מוסכים:

קישורית תפעיל מוקד טלפוני היוזם שיחות יוצאות בשני מישורים:

לקוחות שרכשו רכב חדש:

  • שירותי Welcome Call לרוכשי רכבים חדשים.
  • טיוב מאגרי מידע ועדכון פרטי הלקוחות לרבות דואר אלקטרוני ומספר סלולרי.
  • זימון לקוחות לכנסים וארועי השקה.

לקוחות שביקרו במוסך:

  • סקר משוב בין הלקוחות שביקרו במוסך על מנת לאתר לקוחות לא מרוצים שאינם טורחים להתלונן.
  • טיוב רשימות מידע של לקוחות המוסך על מנת לתזכר אותם לגבי מועד טיפול תקופתי, אירוע מיוחד וכד’.
  • אזעקת רכב גרר, שעובד עם המוסך, במקרה של פניות לגרירה לאחר תאונה או בקשה לחילוץ. חשוב שרכב לאחר תאונה לא יגיע למוסך ההסדר.

מענה טלפוני לסוכנות הביטוח

שוק הביטוח מחייב כל סוכן ביטוח להשתמש בכלים העסקיים היעילים ביותר על מנת להצליח במערכה מול חברות הביטוח הישיר ולהתחרות בהצלחה על כל לקוח פוטנציאלי. מענה טלפוני אנושי סביב השעון לקהל הלקוחות הינו כורח המציאות וחיוני למשרד מאחר ומשיבון או תא קולי אינם יכולים לפתור בעיות במקרים דחופים בהם הלקוח פונה עם בעיות כגון תאונה, תקלות ברכב, פריצה לרכב, שריפה או נזק לרכוש. גם הטלפון הסלולרי לא תמיד זמין, בעיקר בשעות של אחרי העבודה.

  • גיבוי לקמפיינים פרסומיים במדיות השונות.
  • גיבוי למזכירת הסוכנות במהלך שעות העבודה כשהיא עסוקה במטלות אחרות ולאחר שעות העבודה ובסופי שבוע.
  • הפנית המתקשר לכונן המתאים בשעות לא קונוונציונליות וקישור בינו ובין: חברת הגרירה / מוסך ההסדר במקרה של תאונה או פריצה לרכב; חברת הביטוח במקרה של תקלות צנרת ורכוש; השמאי האחראי לצורך הערכת נזק וכיו”ב.

מענה טלפוני לאיש המקצוע בשטח

אנשי מקצוע רבים, המבלים את רוב זמנם בשטח משתמשים בעיקר בטלפון סלולרי. לקוחות פוטנציאליים הפונים בעקבות פרסום בדפי זהב או באינטרנט נתקלים בבעיה – לעיתים הטלפון הסלולרי אינו זמין ולעיתים לא נוח לבעל העסק לענות באותו הרגע.

  • מפספסים שיחות טלפון? שומעים ניתוקים במשיבון? במידה ולבעל המקצוע אין משרד מסודר, כדי ליצור תדמית עסקית מכובדת, כדאי לו להתחבר למוקד הטלפוני האנושי של קישורית ולתת לעסק ערך מוסף על פני המתחרים.
  • מעוניינים לקבל את ההודעות לגבי הפונים מיידית? ההודעות תועברנה בזמן אמת (און ליין) לטלפון הסלולרי באמצעות SMS וכך ניתן יהיה להגיב על כל עסקה פוטנציאלית בזמן אמת.

קישורית לאיש המקצוע בשטח: חשוב להסתכל על עלות מול תועלת – ההוצאה הכספית הכרוכה בהתקשרות עם קישורית נמוכה יחסית מחד, אך מאפשרת לאיש המקצוע להרוויח לקוחות חדשים ולתת שירות טוב יותר ללקוחות הקיימים מאידך.

מענה טלפוני לרשויות מוניציפליות, עיריות ומועצות מקומיות

במטרה לשפר את שירותי הרשות המוניציפלית לרווחת התושבים ולהיות זמין להם 24 שעות ביממה תוך חיסכון מקסימלי בעלויות כח האדם במוקד העירוני, מוקד קישורית יכול לגבות את המוקד העירוני של המועצה המקומית או העירייה בשתי רמות שונות: גיבוי של קישורית למוקד קיים לאחר שעות העבודה ובסופי שבוע או הפעלת המוקד בכללותו ע”י קישורית 24 שעות ביממה.

  • אזעקת כוננים בהתאם לסוג המפגע המדווח ע”י התושב.
  • מסירת מידע למתקשרים בנושאים שונים כגון: בית מרקחת תורן, מקרי פטירה, פעילויות במתנ”סים, אירועים וכנסים וכד’.
  • קבלת פניות הציבור ומסירת מידע מבוקש למתקשרים.
  • גיבוי למשרדים של ראש הרשות והמנכ”ל לאחר שעות העבודה ובסופי שבוע.

 

מענה טלפוני לסוכנויות גז, סולר ונפט

  • הזמנת גז / סולר / נפט ביתי באמצעות כרטיס אשראי.
  • גיבוי טלפוני למחלקת שירות הלקוחות: מסירת מידע על מחירים, זמני אספקה וכל מידע שוטף אחר.
  • אישור על אספקה דחופה.
  • טיפול במקרים דחופים כמו חשש לדליפת גז ומסירת הנחיות למתקשר כיצד לפעול ולהזעיק כוננים.

מענה טלפוני למשרדי תיירות ונסיעות

עולם התיירות מתאפיין בתחרותיות גבוהה בין חברות הנסיעות והתיירות השונות כאשר מרכיב השירות תופס מקום מרכזי בסדר העדיפויות של הלקוח. לפיכך, נדרש כל עסק בתחום להיות זמין עבור הפונים ולא רק במהלך שעות העבודה הסטנדרטיות.

מהם הגורמים שהופכים את שירותי קישורית למשמעותיים כל כך עבור כל עסק בתחום התיירות?

  • שינויים עונתיים בצרכי המשרד – במהלך עונות השנה משתנים צרכי המשרד ועומס העבודה, ובהתאם לכך יש שינוי דרסטי בכמות כח האדם הנדרש לעבודה שוטפת במשרד. מוקד קישורית מסוגל לווסת עומסים אלו ע”י גיבוי טלפוני בשעת הצורך.
  • מקרים דחופים – לקוחות המשרד מוצאים עצמם במצבים בהם הם זקוקים בדחיפות לסוכן הנסיעות שלהם גם מעבר לשעות העבודה של המשרד, למשל: בעיות שקשורות בכרטיסי טיסה כאשר הם בשדה התעופה לפני טיסה, בעיה של מקומות והזמנות עם הגיעם לבית המלון ועוד.
  • לקוחות עסקיים הדורשים טיפול מיידי ומהיר 24 שעות ביממה – לקוחות עסקיים יוצאים לחו”ל בהתראה קצרה ולעיתים קרובות צרכיהם משתנים (לוחות זמנים, מסלולי נסיעה וכו’) בעת שהותם בחו”ל. לקוח עסקי דורש שירות בזמן, והוא מוכן לשלם על כך…
  • גיבוי לשיווק ולמכירות – משרד הנסיעות משקיע סכומי כסף גדולים בפרסום ובשיווק לאור התחרותיות הגבוהה בין המשרדים השונים. בכדי לתת למשרד ערך מוסף על פני המתחרים וכדי לא לפספס אף שיחת טלפון ואף לקוח, קישורית מציעה גיבוי טלפוני אנושי, שאינו אמור להחליף את סוכן הנסיעות, אך יכול בהחלט לתרום ולקדם את תהליך המכירה כתחליף לתא הקולי או המשיבון.

מענה טלפוני לעמותות

עמותות המסייעות לאנשים במצוקה, כמו גם עמותות המספקות מידע לפונים, רצוי שתהיינה זמינות למתקשרים 24 שעות היממה. עקב מגבלות תקציב נתקלות עמותות בקושי להעסיק כח אדם שיקלוט שיחות אלו והן נאלצות להפעיל משיבון / תא קולי. למטרה זו יכול מוקד קישורית להוות תחנת ממסר שתקשר בין הפונה לבין היועץ / המתנדב של העמותה ברגע קבלת הקריאה. בנוסף, נציגי קישורית יכולים לתת מענה לקמפיין פרסומי או לקמפיין תרומות של העמותה באפיקי המדיה השונים ולקבל תרומות מהפונים באמצעות כרטיסי אשראי.

1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

 אני לא רובוט