כיצד תשפרו את שירות הלקוחות שלכם במינימום מאמץ

  • פורסם ב :מרץ 16, 2017
  • זמן קריאה: 3 דק'

בעידן שבו יש תחרות רבה בכל תחום כמעט, בעלי עסקים נמדדים בראש ובראשונה בטיב השירות שהם מספקים ללקוחותיהם וללקוחות הפוטנציאליים שלהם. מענה אנושי מהווה כרטיס ביקור, לעסק שמכבד את עצמו ורוצה לספק שירות מהיר, זמין, מקצועי ואדיב. הלקוח נפגש קודם כל עם המענה האנושי ולעיתים אותו מענה יקבע אם הוא יישאר עם העסק הספציפי הזה או ייגש למתחרה, לפיכך טובת הלקוחות שלכם היא תמיד טובתכם שהרי ללא הלקוחות לא תוכל החברה להתקיים. לקוחות העסק הם הכח שאמור להניע את העסק, עבורם ניתן השירות או המוצר ולכן, אם לא נקפיד על כל הפרמטרים במתן שירות אישי, סובלני, מקצועי ואדיב אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מחוץ למשחק.

 

חשיבות המענה האנושי

שירות מענה אנושי לעסקים נועד כדי לספק מענה לכל בעיה, שאלה, בירור או הפנייה של לקוחות העסק. לעיתים כח האדם בחברה אינו מספיק, או שמפאת בעיה תקציבית אין הוא יכול להעסיק עובדים נוספים שייאישו את העסק 24/7 ואז פונים לקבל שירות מענה אנושי. עסקים מבינים כיום, שכדי לתת שירות טוב, יעיל ואיכותי יותר עליו להיעזר במענה אנושי.

ככל שעסק ידע לתת ללקוח את המענה השירותי והמקצועי הטוב ביותר, המותאם לו – הוא ייתפס כעסק מצליח, עסק ששומר על לקוחותיו ואף מצליח להביא עוד לקוחות חדשים.
הניסיון המקצועי הוותיק עם היכולות הניהוליות, המערכות המתקדמות והבסיס הגנטי של קישורית בעלת השירות הבלתי מתפשר , חברת קישורית מפעילה מענה טלפוני איכותי המחזק את הקשר שלך עם הלקוחות שלך שהם הינם הנכס היקר והחשוב ביותר שלך.

במוקדי קישורית מופעלים מגוון אמצעי פיקוח ובקרה מתקדמים בינהם שיטת תגמול נציגי שירות ייחודית, על בסיס האינטרסים שלך, הלקוח. בנוסף, קישורית כחברה מעמידה לרשותך מנהל לקוח אישי המאפיין את צרכייך, ומספק לך דוחות פעילות עסקית אשר נותנת לך תמונת אמת על היקף ומאפייני הקשר עם קהל לקוחותייך.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן