קול סנטר

שירותי קול סנטר של קישורית

קול סנטר לעסקים

קול סנטר Call center – הינו שירות מוקד טלפוני מבית קישורית אשר מתאים לעסקים קטנים בראשית דרכם ולעסקים בינונים וגדולים אשר מחפשים לתת שירות זמין, מהיר ומקצועי ללקוחותיהם 24/7!

השירות של קישורית מאפשר לכם לא לפספס אף לקוח באמצעות צוות שירות ומיומן שעומד לרשות העסק שלכם ומעניק גיבוי בשעות או זמנים בהם אין מענה או שיש עומס על מערך השירות.

מגוון שירותי מוקדים טלפוניים אנושיים מבית קישורית מאפשרים לבעל העסק – "עבודה בראש שקט". לרשות הלקוח עומד מוקד שירות לקוחות טלפוני ייעודי אשר מגבה את העסק במהלך הפעילות היומית השוטפת ומעניק יתרונות רבים וחשובים לעסק שלך. חברת קישורית המתמחה פתרונות מענה אנושי לעסקים הפועל 24/7 תסייע לך לבחור בחבילת השירות המתאימה ביותר לדרישות ולצרכים הייחודיים שלך.

 

הצטרפו אלינו

יתרונות שירות קול סנטר – Call center – של קישורית

קישורית הינה מהחברות הוותיקות והמובילות את עולם המענה האנושי באמצעות מערך צוותי שירות, הדרכה וטכנולוגיה מתקדמת מהמובילות בשוק כיום.

עם השירות שלנו העסק שלך ייהנה מסטנדרט שירות גבוה ורמת היעלות שלך תעלה בעזרת שירות קול סנטר

01

שביעות רצון גבוהה של לקוחות העסק

חברת קישורית מבטיחים שביעות רצון גבוהה של כלל לקוחות העסק, המוקד מאויש מסביב לשעון, בהתאם לחבילה שתבחר. כל לקוח זוכה למענה מהיר ולשירות אישי ואדיב מנציג שירות בעל תודעת שירות גבוהה, ופנייתו מטופלת במקצועיות ובמיומנות.

02

נמצאים בשביל הלקוח מסביב לשעון

שירותי קול סנטר הם פתרון מושלם לכל עסק. המוקד זמין עבור הלקוח מסביב לשעון. קיימת אפשרות להזמין חבילת שירות הכוללת מוקד אנושי אשר זמין גם בשבתות ובחגים.

03

קשר אנושי במקום תא קולי

קישורית –תספק לך שירותי מוקד טלפוני למשרד, כזה שישדר ללקוחותיך יחס אישי ויצמצם משמעותית את כמות הלקוחות המנתקים!

04

חסכון בעלויות כח אדם

באמצעות הקמת מוקד טלפוני לעסק, נציגי השירות והמכירות שלך בקישורית יענו עבורך עפ"י תעריף המבוסס על שימוש בפועל (לפי דקת שיחה). נציגי טלמרקטינג איכותיים = עלייה באיכות הפגישות = עלייה במכירות

05

הקלה על העסק בזמני עומס

הקלה על העסק בזמני עומס באמצעות שירות מענה אנושי לעסקים מאפשר בין השאר למקסם פניות המגיעות לעסק בעקבות פרסום וקמפיינים שיווקיים באמצעי המדיה השונים. לקוחות העסק זוכים למענה אנושי יעיל ומקצועי כאשר המרכזייה בעסק עמוסה ועובדי החברה אינם יכולים לענות לטלפון בזמני עומס במוקד הזמנות, במחלקת המכירות או במחלקת השירות והתמיכה.

06

מענה אנושי במגוון שפות

קישורית- תספק לך מוקד טלפוני בעברית / מוקד טלפוני באנגלית ובמגוון שפות נוספות (רוסית, ערבית ועוד)

07

ירידה באחוז נטישת השיחות

לקוחות רבים עשויים לנטוש את העסק שלך בגלל זמני המתנה ארוכים וחוסר שביעות רצון ממערך השירות בחברה. שירותי מוקד טלפוני אנושי ממזער משמעותית נטישת לקוחות ומעבר שלהם למתחרים שלך.

08

בידול ויתרון מול המתחרים

מוקד טלפוני מחברת קישורית מבדל את העסק שלך מהמתחרים ומעניק לך יתרונות רבים לעומתם.

09

טיפול במצבי חירום כשעובדי החברה אינם זמינים

בכל מקרה בו עובדי החברה אינם זמינים לקבל שיחות, עמוסים בעבודה, נמצאים בחופש, משתתפים בתערוכה או בכנס וכו', הלקוח זוכה למענה מהיר ולשירות יעיל ואפקטיבי על ידי נציגי שירות במוקד הטלפוני, גם כאשר מדובר במקרי חירום המחייבים טיפול מהיר.

לכל עסק, חברה או ארגון בין אם עסק קטן או גדול אשר מעוניינים לשדרג את מערך השירות, התמיכה והמכירה שלהם ללקוחות. קבלת שירות דרך המוקדים קישורית מאפשר לך לתת שירות ללקוחותיך לאורך כל שעות היממה במקביל לשירות הניתן בחברה כגיבוי בשעות עומס או בשעות בהם צוות העובדים לא נמצא.

 

השירותים נחלקים לכמה סוגים: מענה אנושי, מכירות, תמיכה ותיאום פגישות. בהתאם לאפיון הצרכים של העסק שלך תוכל לקבל גיבוי באחד מהשירותים הללו.

 

לכל לקוח בקישורית יש מנהל תיק לקוחות אשר מבצע אפיון מדוייק לצרכים של העסק. לאחר אפיון הצרכים מוקם צוות שעובר הכשרה מקצועית ייעודית בהתאם לצרכים של העסק ובמידת הצורך. נציגי קישורית עונים בשם העסק ומעבירים אליכם את הפניות או הנושאים לטיפול מול הלקוח. כל השירות מנוהל תחת מעקב במערכת הניהול של קישורית.

קישורית היא אחת מהחברות המובילות והמנוסות בישראל בתחום שירותי קול סנטר לעסקים ואנו פועלים למעלה מ 25 שנים. לאורך השנים הענקנו מגוון רחב של שירותי מוקד מגוונים לעסקים רבים בין אם במיקור חוץ או במיקור פנים וזאת בהצלחה רבה.

שירות קול סנטר פותר אתרי שירות, עסקים שנעזרים במוקד קול סנטר מבטיחים טיפול מהיר ומקצועי בפניות לקוחות, שיפור שביעות רצון ונאמנות הלקוחות. שנית, מוקד קול סנטר מאפשר ניתוב והפצה יעילים של שיחות, צמצום זמני המתנה של שיחות ושיפור חווית שירות לקוחות כוללת. שלישית, סיוע במוקד קול סנטר לעסקים מאפשר לך כעסק להרחיב את מענה שירות הלקוחות ללא צורך בהשקעות תשתית משמעותיות. לצד אלו הינך נהנה מקבלת נתונים וניתוחים חשובים על אינטראקציות עם לקוחות, ובכך עוזר לעסקים לזהות אזורים לשיפור ולקבל החלטות מונחות נתונים כדי לייעל את הפעילות העסקית שלכם.

שירות קול סנטר גמיש בשעות בהתאם לצרכים של העסק שלך. תוכלו לבחור את שעות הפעילות הנוחות או לחילופין להפעיל את השירות 24/7. הנציגים שלנו זמינים במוקד וערוכים להעניק ללקוחות חווית שירות איכותית ומקצועית.

אל תפספסו לקוחות

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם מיד. אנו זמינים 24/7

    או חייגו אלינו 1-800-77-1818
    קבוצת בר: הפצה שילוח ולוגיסטיקה
    אספרסו קלאב
    אקסלוט
    קבוצת כלמוביל
    שירביט
    סלקום
    דילוג לתוכן