מוקד הזמנות

קישורית - מוקד הזמנות נכנס

מרבית הפעילויות המכירתיות בערוצי השיווק הישיר מתבצעות על ידי דיוור ישיר המגיע ללקוח הפוטנציאלי , דיוור באמצעות האינטרנט (דיוורים חודשיים, עיתון לקוחות- Newsletter, מבצעים נקודתיים וכד'. ), טלמרקטינג וכו', שמטרתם לסייע ביצירת הקשר הראשוני עם הלקוח הפוטינציאלי ולשמור על נאמנותו של הלקוח הקיים.

מוקד הזמנות. שירות הודעות

לקוחות רבים למדו להכיר בשנים האחרונות את היתרונות הרבים הטמונים ברכישת מוצרים ושירותים בשעות הנוחות להם, החל מהאפשרות להשוות בין עלויות המוצרים של הספקים השונים (האינטרנט מאפשר השוואת מחירים), המשך לרכישה באמצעות ערוצי הזמנה נוחים העומדים לרשות הלקוח 24 שעות ביממה, וכלה באספקה מהירה של המוצרים עד לבית.

קישורית שירותי מוקד הזמנות מספקת פתרון משלים לאותם עסקים המעוניינים לתת מענה טלפוני ללקוחות סביב השעון ומעמידה לרשותם מוקד הזמנות המאוייש בנציגי שירות הקולטים את שיחות הטלפון הנכנסות, משווקים את המוצרים והשירותים על פי תסריט שיחה מובנה, ומקדמים את תהליך המכירה לכדי הזמנה/קביעת פגישה עבור נציגי העסק.

הנציגים במוקד ההזמנות בעלי אוריינטציה שיווקית. הנציגים עוברים הדרכות קבועות לגבי הנושאים ואופן ההתמודדות עם הלקוחות.

מוקד ההזמנות של קישורית מאוייש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

מוקד הזמנות נכנס - איך זה עובד?

  • קישורית מייעדת לך מספר טלפון פרטי אותו ניתן לפרסם ו/או להפנות אליו את מספר הטלפון מהמשרד / מהנייד  באמצעות "עקוב אחרי" בשעות הנוחות לך.
  • נציגי קישורית יענו בשם החברה שלך / המבצע . הפתיח ניתן לשינוי בהתאם למבצעים, חגים וכד'. הלקוח שלך מרגיש שהגיע אליך !
  • תשתיות הטלפון במוקד הטלמרקטינג מאפשרות כניסה של עשרות שיחות בו זמנית תוך זמן המתנה מינימלי למענה הנציג.
  • בקישורית מקפידים על סינון פניות הסרק ומקדמים את תהליך החלטת הרכישה של הלקוחות המעוניינים.
  • קישורית מספקת לך את המידע הדרוש לניתוח תגובות הפונים בעקבות הפרסום.

מן הנתונים הללו תוכל לגזור החלטות מידיות לגבי אסטרטגית השיווק שלך ולבצע התאמות בקמפיין הפרסומי, בתסריטי השיחה וכו'.

בנוסף מפעילה קישורית מוקד טלמרקטינג בשיחות יוצאות המשלב פעילות בשני מתכונים :

  1. טלמרקטינג ולאחריו דיוור ישיר – במסגרת זו נציגי מוקד הטלמרקטינג היזום שבחטיבת השיווק הישיר פונים טלפונית ללקוחות פוטנציאליים, מציגים את השירותים/המוצרים ומפנים את פרטי המתעניינים לחברה לצורך שליחת דיוור ישיר ממוקד שלאחריו ניתן לבצע כמובן שיחות מעקב עד לביצוע הזמנה.
  2. דיוור ישיר ולאחריו טלמרקטינג – במסגרת זו נשלח דיוור ישיר לקהל יעד פוטנציאלי עם הנעה לפעולה , קרי, פניה טלפונית למוקד קישורית לצורך קבלת מידע נוסף ולהזמנת המוצר / השירות במסגרת מבצע מיוחד.במקביל, מוקד הטלמרקטינג זמין למתקשרים בכל עת, מעודכן בכל המבצעים הרלבנטיים ומטפל בשיחות נכנסות במשולב עם שיחות יזומות למתקשרים שהביעו התעניינות אך עדיין לא ביצעו רכישה.
1-800-771818

השאירו את פרטיכם ונחזור
אליכם מיד. אנו זמינים 24/7